صفحه نخست فروشگاه    اعطای نمایندگی       فروشگاه لوبی       تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
  محصولات آرایشی[16]
محصولات بهداشتی[22]
تناسب اندام[3]
            لینکستان
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
کرم ضد لک و جوش سکایا کرم ضد لک و جوش سکایا
کرم پودر میبا (miba) کرم پودر میبا (miba)
کرم آبرسان پوست H2O به همراه صابون کرم آبرسان پوست H2O به همراه صابون
پنکیک میبا (miba) پنکیک میبا (miba)
شامپو ضد ریزش مو و تقویت کننده مو کریوکسیدیل crioxidil محصول کشور اسپانیا شامپو ضد ریزش مو و تقویت کننده مو کریوکسیدیل crioxidil محصول کشور اسپانیا
کرم ترک پوست ماریس کرم ترک پوست ماریس
            آگهی

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             پودر پر پشت کننده مو سوپر تاپیک
سوپر تاپیک تركيب جديد حيرت انگــيزي از رشته هاي بســـيار نازك و ظريف است كه كاملاٌ با موهاي موجود شما پيوند ميخورد
قيمت 250000ریال
تعداد کالا :1000
پودر پر پشت کننده مو سوپر تاپیک پودر پر پشت کننده مو سوپر تاپیک

سوپر تاپیک چيست ؟

سوپر تاپیک تركيب جديد حيرت انگــيزي از رشته هاي بســـيار نازك و ظريف است كه كاملاٌ با موهاي موجود شما پيوند ميخورد .اين رشته ها از جنس همان پروتئين كراتين موي خودتان است كه از طريق فرايندي منحصربه فرد به نحوي ساخته شده اند كه به گونه اي غيرقابل تشخيص باموهاي شما يكي ميشوند با مصرف آن بلافاصله موي سر شما پرپشت تر ميشوند و ظاهر طبيعي گذشته خود را باز مي يابد به گونه اي كه هرگز حتي تصور آن را نكـرده ايد.
طرز مصرف سوپر تاپيك بسيار ساده است فقط كافيست ظرف مخصوص سوپر تاپيك را بر روي محلي كه موهاي شما در آن منطقه كم پشت شده نگاه داريد و آن را به آرامي تكان دهيد.

 در عرض چند ثانيه هزاران رشته موي نازك هم رنگ موي شما در كنار موهاي نازك وكم پشت شما تنيده ميشوند اين رشته ها به علت بار الكتريسيته ساكني كه در آنها وجود دارد چنان محكم ومطمئن به موهاي شما متصل ميشود كه تمام شبانه روز و حتي در حين باد و باران نيز در جاي خود باقي ميماند.
سوپر تاپيك 100% طبيعي و گياهي مي باشد كه براي موهاي كم پشت قابل استفاده مي باشد. خرده هاي الياف بسيار كوچك با استفاده از تكنولوژي بسيار پيشترفته به دانه هاي باردار مغناطيسي تبديل شده، به موهاي كم پشت متصل ميشوند و به صورت طبيعي آنها را پرپشت تر و زيباتر مي كنند.
حتي رنگ هاي استفاده شده در اين محصول از نوع گياهي مي باشند. اين محصول به دليل استفادۀ خارجي (EXTERNAL USE) كوچك ترين خطري براي مو ندارد.

چگونه از سوپر تاپيك استفاده كنيم؟


قبل از مصرف سوپر تاپيك حتماً موهاي خود را با آب گرم و شامپو خوب بشوييد. كمترين چربي باعث عدم استحكام قدرت چسبندگي سوپر تاپيك به موهاي شما مي شود.
سپس سوپر تاپيك را با فاصله حداقل 15-10 سانتي متر روي قسمت هاي كم پشت مو بپاشيد. سپس با كف دست و يا يك شانۀ پلاستيكي آن ها را به قسمت هاي پايين تر تار مو هدايت كنيد، به صورتي كه ذرات سوپر تاپيك به قسمت هاي پايين كف سر شما متصل گردند.

توجه داشته باشيد اينكه اين عمل بايد بسيار آرام انجام شود. دوباره با كمك آينه قسمت هاي كم پشت را مجدداً سوپر تاپيك بريزيد و دوباره آن ها را به قسمت هاي پايين مو هدايت كنيد تا كوچك ترين اثري از كم پشتي باقي نمايند.
براي نتيجۀ بهتر مي توانيد از FIXATOR يا اسپري هاي حالت دهند مو استفاده كنيد. اين اسپري ها باعث مي شوند كه يك لايه دي الكتريك بر روي موها و ذرات سوپر تاپيك ايجاد گردد و طول عمر استفاده را افزايش مي دهد و چسبندگي را بيشتر مي كند.همچنين در محيط هاي مرطوب استفاده از اسپري مو توصيه مي گردد.
باران و و عرق و يا رطوبت هاي خارجي اثري بر روي سوپر تاپيك ندارد. از شنا كردن با سوپر تاپيك خودداري كنيد و حتي المقدور بعد از استفاده به موهايتان دست نزنيد تا شكل آن ها به هم نريزد.
براي خانم ها پس از اتمام كامل آرايش مو مصرف آن پيشنهاد مي شود كه بايد قسمت هاي پايين مو و چسبيده به كف سر منتقل گردد و سپس اسپري استفاده گردد.

براي ايجاد فرم و حالت در جلوي موها قسمت هايي از سر كه دچار كم پشتي مي باشد پيشنهاد مي گردد كه ابتدا از اسپري استفاده كنيد و آن را با سشوار حالت دهيد و خشك كنيد و سپس از سوپر تاپيك استفاده كنيد و پس از مصرف مجدداً اسپري بزنيد. البته معمولاً سوپر تاپيك را براي قسمت هايي كه كم ترين حالت دادن را انتظار داريد استفاده كنيد كه بايد از قسمتهاي پائين مو به قسمتهاي چسبيده به كف سر منتقل گردد.

 


Share  تاریخ: 1394/08/08   مشاهده : 414
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا